Inhoudsopgave

Hoofdstuk 1 - Een Karakter Maken

Hoofdstuk 2 - Rassen

Hoofdstuk 3 - Rollen

Hoofdstuk 4 - Persoonlijkheid & Achtergrond

Hoofdstuk 5 - Uitrusting

Hoofdstuk 6 - Aanpassingen

Hoofdstuk 7 - Gebruik vaardigheidsscores

Hoofdstuk 8 - Avontuur

Hoofdstuk 9 - Het gevecht

Hoofdstuk 10 - Spreuken

Hoofdstuk 11 - Spreuken deel 2

DM sectie

Hoofdstuk 12 - Monsters

Hoofdstuk 13 - Gevechts ontmoetingen

Hoofdstuk 14 - Magische spullen

Elk avontuur houdt de belofte in – maar geen garantie – om een of meer magische items te vinden.

Hoofdstuk 15 - (DM) het spel spelen

Dit gedeelte bevat regels die Dungeon Masters helpen bij het uitvoeren van het spel. Zie de Dungeon Master’s Guide voor meer informatie over het worden van een Dungeon Master .